آموزش ثبت نام رستوران در تپسی فود به صورت گام به گام به همراه اطلاعات کامل

سرویس تپسی فود به عنوان اولین سرویس از سوپراپلیکیشن تپسی کار خود را آغاز کرده و در حال تبدیل شدن به یکی از رقبای سرسخت در بین سرویس‌های سفارش غذا در سراسر کشور است. تپسی فود که ابتدا با نام افود فعالیت خود را در سال 1402 با کمک هلدینگ گلرنگ شروع کرد، اکنون اقدام به جذب رستوران‌ ها و فروشگاه‌ها برای جذب مشتری کرده است. در این مطلب آموزش ثبت نام رستوران در تپسی فود را به صورت گام به گام برای شما صاحبان رستوران و فروشگاه قرار می‌دهیم تا از این امکان بهره‌مند شوید.

آموزش ثبت نام رستوران در تپسی فود به صورت گام به گام به همراه اطلاعات کامل

فهرست مطالب

این روزها خبر راه‌اندازی شدن سرویس تپسی‌فود (افود) به عنوان یک رقیب اصلی برای سایر اپلیکیشین‌های سفارش غذا، توجه مخاطبان را جلب می‌کند و اگر از جمله رستوران‌داران باشید حتما کنجکاو هستید تا نحوه ثبت نام در تپسی فود را بدانید.

تا مدت‌ها اسنپ‌فود به عنوان اپلیکیشن سفارش غذا در ایران یکه‌تازی می‌کرد و هیچ اپلیکیشنی نمی‌توانست جایگاه او را بگیرد. تا اینکه در سال 1402 با سرمایه‌گذاری هوشمند هلدینگ گلرنگ، سایت و اپلیکیشن تپسی‌فود (افود) کار خود را رفته‌رفته آغاز کرد و در مرداد 1403 به عنوان اولین سرویس به غیر از حمل و نقل به سوپراپلیکیشن پیوست. این امکان از شهر مشهد شروع شد و کم‌‌کم کل ایران را پوشش خواهد داد و اکنون زمان آن رسیده تا رستوران‌داران بدانند که برای وارد شدن به میدان رقابت چگونه در آن ثبت نام کنند. از این رو در ادامه با این مطلب رستوبازار با آموزش ثبت نام رستوران در تپسی فود همراه شما هستیم.

نحوه ثبت نام رستوران در تپسی فود چیست؟

اگر یک رستوران‌دار باشید، اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید‌. این است که اصلا نحوه ثبت رستوران در تپسی فود چگونه است و چگونه می‌توانم نام رستوران خود را در این اپلیکیشن ثبت کنم. در ادامه قدم به قدم این کار را برای شما توضیح می‌دهیم.

اولین گام اموزش ثبت رستوران در تپسی فود؛ ثبت اطلاعات

اولین قدم اینکه چگونه در تپسی فود ثبت رستوران کنیم این است که وارد سایت یا اپلیکیشن تپسی فود شوید. سپس در قسمت پایین گزینه ثبت‌ نام فروشندگان را انتخاب کنید. در این قسمت ابتدا باید شماره خطی که به نام مالک فروشگاه است را وارد کرده و یک کد تایید دریافت کنید. سپس اطلاعات هویتی صاحب رستوران، اطلاعاتی که مربوط به تجارت او هستند و در نهایت شماره‌ای برای تماس با رستوران از شما گرفته می‌شود.

بارگذاری و ثبت مدارک

قدم بعدی که باید طی کنید این است که صاحب رستوران تصویر کارت ملی و مدارک کسب و کار خود را جهت تایید هویت رستوران در اپلیکیشن بارگذاری کند.

امضای قرارداد

شما در این بخش باید یک قرارداد الکترونیکی با تپسی فود به جهت ثبت فروشگاه خود عقد کنید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود تا جزئیات بخش اینکه چگونه در تپسی فود ثبت نام کنم را به دقت بخوانید و سپس با قبول شرایط کلی، قرارداد را امضا کنید.

فعال سازی نهایی

در این قسمت دیگر نیاز نیست به عنوان مدیر یک رستوران کار خاصی انجام دهید. زیرا تمامی اطلاعات از شما گرفته شده و حداکثر تا 5 روز کاری حساب شما در تپسی فود فعال خواهد شد.

شرایط پیوستن به تپ سی فود چیست؟

پس اینکه آموزش ثبت نام رستوران در تپسی فود را دیدید، برای شما سوال پیش خواهد آمد که شرایطی که باید برای اقدام ثبت نام داشته باشم چیست، در این مورد باید بگوییم که پیش از هرگونه اقدام از داشتن شرایط زیر اطمینان حاصل کنید:

  • داشتن شعبه فیزیکی فروشگاه و قرار گرفتن در یکی از دسته‌های (رستوران، کافه، قنادی، نانوایی و…) تپسی فود
  • در دسترس بودن اصل اجاره نامه، سند فروشگاه یا جواز کسب توسط صاحب اصلی
  • عمده فروشی نبودن فروشگاه
  • مالک فروشگاه دارای کارت ملی معتبر باشد.

با رعایت موارد فوق نیمی از راه ثبت نام در تپ سی فود را رفته‌اید و فقط نیاز دارید تا مراحلی که در قسمت اول نام برده شد را طی کنید.

آموزش ثبت رستوران در تپسی فود ؛ حضور در این اپلیکیشن چه مزایایی دارد؟

دانستن مزایای حضور در هر اپلیکیشنی، باید اولویت صاحب فروشگاهی که قصد دارد وارد آن شود باشد. یک مدیر قدرتمند نیاز دارد تا مزایا و معایب هر چیز را به درستی بسنجد تا فروشگاه او متضرر نشود. مزایای استفاده از تپسی فود عبارتند از:

  • تصویه حساب تا 72 ساعت
  • پرداخت هزینه ارسال سفارش با پیک مجموعه
  • نمایش سفارش‌های پرفروش در هر ناحیه
  • طرح‌های تشویقی و پاداش به صورت دوره‌ای
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • امکان خرید از فروشگاه‌های معتبر با تخفیفات ویژه

مواردی که نام بردیم، همگی مزایایی هستند که صاحبان تپسی فود آن را برای رستوران داران و صاحبان فروشگاهی که قصد عضویت در این اپلیکیشن را دارند، عنوان کردند.

میزان کمیسیون تپسی فود از رستوران داران چقدر است؟

حال که به سواب چگونه رستوران خود را در تپسی فود ثب کنم، داده شد و تمامی مزایایی که ثبت نام در این اپلیکیشن دارد را برای شما نام‌ بردیم. اما لازم است که این نکته را بدانید که این اپلیکیشن چه میزان کمیسیون از شما بابت هر خرید دریافت می‌کند. پاسخ این سوال می‌تواند نسبت به سیاست‌های تپسی فود متغییر باشد و در زمان عقد قرارداد آن را خواهید فهمید. اما انتظار می‌رود چیزی حدود 15 درصد هر خرید در حساب تپسی فود برود.

کلام پایانی

در این مطلب از رستوبازار سعی شد تا نحوه اموزش ثبت رستوران در تپسی فود به صاحبان فروشگاه و رستوران آموزش داده شود. این اپلیکیشن به عنوان اولین سرویس سوپراپلیکیشن تپسی کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود تا پایان سال 1403 برای سراسر ایران فعال شود. شما آینده این سرویس را چگونه پیشبینی می‌کنید؟ آیا تپسی فود می‌تواند رقیب سرسخت سایر رقبای خود شود؟ آیا این مطلب توانست به نیازهای شما پاسخ دهد؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما تا پایان این مطلب کمال تشکر را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *